*OBERT del 27 de Març al 12 d'Octubre de 2015.
**Per obertura fora de temporada, contacti aquí.

Entrada: Sortida:

PLATJA GOLF BIKEFRIENDLY DIVING EXCURSIONS PALS ALTRES POBLACIONS ESPAIS HORSE RIDING CAIAC EXCURSIONS NÀUTIQUES

El Poble Medieval

• Bodas y banquetes
Distancia Vehicle KM 8
i Temps Min 14
1 hora a peu per la vila

El poble medieval de Pals te la seva primera referencia al segle IX tot i que el recinte a murallat data del segle XII. Noms com “Palus” que fan referencia a un estany o terreny pantanós o “Mont Asperus” referint-se al turó van donar vida a aquest poble a on visqueren importants Senyores feudals com Sansa de Santa Eugenia, Elisenda de Montcada, Violant de Bar, Joana Enríquez entre d’altres.

Es recomana començar la visita a la plaça Catalunya i pujar pel carrer asfaltat direcció La Casa de la Cultura de Ca la Pruna a on es pot visitar el Museu Arqueològic Submarí i una exposició de vins i caves de Catalunya.

Si continuem pujant per la Vila ens portarà pels seus carrers gaudint de l’arquitectura dels seus habitatges fins a l’església de Sant Père construïda al segle X amb pedres i sillars del antic Castell. Es una església d’art romànic i gòtic però també es poden apreciar empremtes barroques a la façana remodelada al segle XVII. Una visita la interior es obligada per veure el creuer, la bóveda i la Moreneta.

Baixant de tornada i deixant a la dreta l’església de Sant Pere es continua passejant fins ala plaça de la Vil.la des de on es pot continuar admirant l’arquitectura del poble fins a arribar a l’ajuntament .

LOS MASOS DE PALS

Distancia Vehicle KM 5,5
y i Temps Min 10
15 min a peu per la vila

Camí de la Platja de Pals ens trobem els Masos de Pals, un nucli que estava format per un conjunt de masies fortificades que tenen un gran valor arquitectònic. Cal destacar l'Església dels Massos de Pals que data del s.XVIII. La passejada pel seu carrer principal es molt agradable i es poden admirar autèntiques cases de pagès encara avui habitades.

LA PLATJA DE PALS

Distancia Vehicle KM 5,5
i Temps Min 10
35 min a peu per la vila

L'anomenada Platja del Grau amb més de 1.5 km de llarg i 40 d’ample es probablement una de les platges més grans i a menys densitat d’us de la Costa Brava, el seu accés es amb cotxe i disposa d’un parking vigilat a la temporada d’estiu. La Platja va des de la desembocadura del riu Daró fins a la platja del Racó terme municipal de Begur, i passa per davant dels antics terrenys on estaven ubicades les Antenes de Radio Liberty.